ریپورتاژ

مزایای استفاده از اسپاتیفای چیست؟

مزایای استفاده از اسپاتیفای چیست؟

موسیقی در سرتاسر دنیا علاقه مندان و طرفداران زیادی دارد. این حمایت به قدری جدی و قابل توجه است که هر روز شاهد پیشرفت چشمگیری در این زمینه هستیم. در ابتدا باید توجه داشت که ساز و کار کتاب خوان های خارج از کشور رایگان نیست و باید آثار خوانندگان را از طریق اینترنت یا محصولات فیزیکی خریداری کنید. Spotify استارت آپی است که با استفاده از این شکاف برای فروش و پخش آنلاین موسیقی راه اندازی شد که از حقوق نویسندگان آثار موسیقی محافظت می کند. به عبارت دیگر اپلیکیشنی قدرتمند برای گوش دادن به پادکست، موزیک و ویدئو است و می توان از آن در کنار خدمات اشتراک استفاده کرد.

Spotify چیست و دلیل تشکیل اپلیکیشن spotify

Spotify نوعی سرویس استریم برای پخش موسیقی در سطح جهانی است. با دسترسی به این سرویس ها می توانید به جدیدترین و محبوب ترین موسیقی گوش دهید. دلیل ایجاد این سرویس حمایت از تولیدکنندگان آثار هنری مانند خوانندگان بود که همواره توسط ناشران آثار هنری به صورت رایگان تهدید می شدند.

از این رو شرکتی به نام Spotify Ab در استکهلم سوئد فعالیت خود را برای حفظ حقوق نویسندگان آثار موسیقی آغاز کرد. همچنین این برنامه از امکانات پیشرفته ای برخوردار بوده و هنرمند را بر آن داشته تا آن را معرفی کرده و زمینه بهبود را در اختیار آنان قرار دهد.

اعتراض اسپاتیفای به رفتار ضد رقابتی اپل

نکته مهم در مورد Spotify این است که استفاده از این سرویس موسیقی بدون نیاز به خرید حساب کاربری رایگان است، اما باید تبلیغات این ویژگی را مشاهده کنید. اما اگر به دنبال خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای هستید و حوصله تماشا و گوش دادن به تبلیغات را ندارید، می توانید با فعال سازی و خرید اکانت اسپاتیفای از امکانات ویژه این اپلیکیشن استفاده کنید. همچنین با خرید اشتراک Spotify می توانید موسیقی مورد علاقه خود را با عنوان Also listen به صورت رایگان گوش دهید.

مزایای اکانت پریمیوم Spotify

مزایای اکانت پریمیوم Spotify و مقایسه با حساب رایگان

همانطور که گفته شد، Spotify یکی از محبوب ترین سرویس های پخش موسیقی است و دارای بزرگترین کتابخانه های موسیقی و پادکست در جهان است. در قسمت قبل اشاره کردیم که کار با این برنامه رایگان است اما در واقع تفاوت های مهمی بین اسپاتیفای رایگان و اسپاتیفای پریمیوم وجود دارد. به عنوان مثال، می توانید ۶ آهنگ را در سرویس رایگان Spotify رد کنید. اما در سرویس پریمیوم اسپاتیفای، می توانید به هر تعداد که بخواهید رد شوید. همچنین یکی از مشکلات سرویس رایگان اسپاتیفای تبلیغات مزاحم است که می توانید با خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای از شر آن خلاص شوید.

علاوه بر این، یکی از معایب دیگر سرویس رایگان Spotify این است که در این نوع سرویس ها نمی توانید آهنگ خاصی را برای گوش دادن انتخاب کنید و فقط می توانید یک آلبوم یا لیستی از آهنگ ها را برای پخش انتخاب کنید. اما در نسخه پریمیوم Spotify می توانید هر چند بار که بخواهید به آهنگ مورد علاقه خود گوش دهید. قابلیت گوش دادن آفلاین یکی دیگر از خدمات فوق العاده سرویس Spotify Premium است. هنگامی که موسیقی مورد علاقه خود را دانلود می کنید، دیگر نیازی به اتصال تلفن همراه خود به اینترنت در حالت آفلاین ندارید. در این صورت موسیقی دانلود شده همیشه در دسترس شماست.

نکته جالب و جذاب در مورد خرید اکانت پریمیوم Spotify مجموعه های الگوریتمی است. با توجه به آخرین شنیده های شما آهنگ های پیشنهادی با همین سبک برای شما نمایش داده می شود. در سرویس خریداری شده می توانید ایستگاه رادیویی خود را ایجاد کنید یا مجموعه های انتخابی را برای خود تهیه کنید. یکی دیگر از ویژگی های Spotify Premium امکان گوش دادن به موسیقی دوستان و آشنایان است.

مزیت اسپاتیفای قابل استفاده بر روی کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ و موبایل است و کار با این برنامه نیز بسیار ساده است و برای استفاده از نسخه رایگان نیازی به صرف هزینه نیست. اما برای بهره مندی از تمامی امکانات، دریافت سرویس ممتاز ضروری است.

آموزش کار با Spotify

کار با این برنامه بسیار آسان است، برای شروع کار باید به وب سایت Spotify بروید و حساب کاربری خود را بسازید. اگر حساب فیسبوک دارید، می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با دوستان خود ارتباط برقرار کنید. در قسمت قبل گفتیم که می توانید از طریق اسپاتیفای آهنگ های برتر دوستان و آشنایان خود را بشنوید. اگر از طریق اکانت فیسبوک خود وارد شوید، می توانید این کار را انجام دهید.

سپس می توانید سطح اشتراک را انتخاب کنید، توصیه می کنیم نسخه ویژه یا پریمیوم Spotify را تهیه کنید زیرا این نسخه دارای ویژگی های بیشتری است و همچنین انعطاف بیشتری در استفاده از آن از دستگاه های مختلف دارد.

برنامه رایگان Spotify در وب سایت رسمی موجود است و باید آن را دانلود و نصب کنید. علاوه بر این برای دانلود این اپلیکیشن می توانید به اپ استورهای معروفی مانند گوگل پلی و اپ استور مراجعه کنید. برخی از سایت های ایرانی مانند اکانت شاپ نیز این فایل را دانلود می کنند. برنامه در دسترس قرار گرفته است.

اما یک نکته مهم در این بین وجود دارد که ایران توسط اسپاتیفای تحریم شده است. بنابراین امکان خرید مستقیم اکانت پریمیوم Spotify وجود ندارد. با توجه به نیاز کاربران ایرانی، برخی از سایت ها اقدام به خرید و فعال سازی سهام این اپلیکیشن محبوب کرده اند که از جمله این سایت ها می توان به سایت اکانت شاپ اشاره کرد که در زمینه خرید اشتراک تضمینی اسپاتیفای، نتفلیکس، یوتیوب و … فعال است. ., این وب سایت این سایت اکانت های خریداری شده را با ارزان ترین قیمت خریداری کرده و به صورت آنی به شما تحویل می دهد.

انواع پلن های اسپاتیفای و روش های خرید

انواع پلن های اسپاتیفای و روش های خرید

Spotify میزبان پلن های مختلفی است که می توانید با توجه به نیاز خود آنها را انتخاب کنید و خدمات مناسب با طرح اشتراک را از spotify دریافت کنید. به طور کلی این سرویس دارای ۴ پلن به شرح زیر است:

انفرادی: این طرح برای یک نفر است. بنابراین هیچ ویژگی اشتراک گذاری در آن وجود ندارد. فقط ۹۹ دلار در ماه برای خرید آن مورد نیاز است.
Duo: این یک طرح اشتراک دو کاربره است. این طرح برای افرادی است که دوست دارند از یک حساب کاربری استفاده کنند و می توانند با پرداخت ۱۲٫۹۹ دلار در ماه از خدمات Spotify استفاده کنند.
خانواده: در این طرح می توانید یک بار حق بیمه بگیرید و آن را با ۵ نفر دیگر به اشتراک بگذارید. به همین دلیل، به صرفه ترین طرح اسپاتیفای در نظر گرفته می شود.
دانشجو: این طرح نوعی اشتراک دانشجویی است و شما می توانید با پرداخت ۴٫۹۹ دلار در ماه با تمدید ۴ ساله از خدمات Spotify استفاده کنید.

گزینه های حساب پریمیوم Spotify

وقتی از یک حساب ممتاز Spotify استفاده می‌کنید، می‌توانید به آلبوم‌های کامل هنرمندان دسترسی داشته باشید. علاوه بر این امکان دسترسی به هر آهنگ ضبط شده در فرمت های رایج موسیقی نیز وجود دارد. به عبارت دیگر، شما به دنیایی از آرشیو موسیقی قدیمی و جدید دسترسی دارید که می توانید هر کدام را که به سلیقه خود نزدیکتر است انتخاب کنید و گوش دهید. همانطور که در قسمت های قبل اشاره کردیم، در پیشنهاد آهنگ های جدید با توجه به آهنگ هایی که شنیده اید و به آنها علاقه دارید، آهنگ هایی با همین سبک برای شما نمایش داده می شود، این ویژگی هوش مصنوعی اسپاتیفای است.

همچنین از آنجایی که هر هنرمند صفحه مخصوص به خود را دارد و آن را مدیریت می کند. هنگامی که آهنگ جدیدی منتشر می شود، Spotify آهنگ ها را منتشر می کند و شما فوراً به آخرین آلبوم ها و آهنگ ها دسترسی خواهید داشت. همچنین با خرید اکانت اسپاتیفای ممتاز می توانید آهنگ های مورد علاقه خود را دانلود کرده و حتی در حالت آفلاین نیز به موسیقی گوش دهید. این ویژگی در سرویس رایگان Spotify موجود نیست.

موانع و مشکلات استفاده از اسپاتفای

متاسفانه به دلیل عدم رعایت کپی رایت آهنگ ها در ایران، اسپاتیفای ایران فیلتر شده است و به دلیل تحریم ها اجازه دسترسی به این سرویس را نداریم. اما این بدان معنا نیست که ما نمی توانیم از خدمات Spotify استفاده کنیم یا اینکه خرید یک حساب کاربری Spotify مشکل ساز خواهد شد. ما حساب پریمیوم Spotify را با قیمت ارزان و تحویل فوری ارائه می دهیم.

یکی دیگر از موانعی که با آن روبرو هستید، خطای روشن بودن پروکسی دستگاه شما است. از آنجایی که Spotify متوجه می شود که هنگام ایجاد حساب کاربری از vpn استفاده می کنید، شفق قطبی دریافت خواهید کرد که می گوید فیلتر شکن روشن است. همچنین اگر سرویس پروکسی خاموش باشد می تواند شما را شناسایی کند و به شما اجازه ایجاد اکانت را نمی دهد، اما چه باید کرد؟

یکی از دیگر خطاهای Spotify هنگام ورود به حساب کاربری است که گاهی اوقات به دلیل تأیید Spotify، باید از گزینه فراموشی رمز عبور یا بازنشانی رمز عبور استفاده کنید تا ایمیل دوباره برای شما ارسال شود. لینکی برای ایجاد رمز عبور جدید در ایمیل وجود دارد و می توانید با رمز عبور جدید وارد حساب کاربری خود شوید.

سوالات متداول در مورد Spotify

سوالات متداول در مورد Spotify

آیا می توان با Spotify موسیقی دانلود کرد؟

پاسخ این سوال به نسخه ای که استفاده می کنید بستگی دارد. اگر سرویس اشتراک شما رایگان است، این امکان برای شما وجود ندارد و نمی توانید آهنگ های مورد علاقه خود را دانلود یا در دستگاه دیگری کپی کنید. با خرید یک اکانت پریمیوم Spotify یا نسخه پولی، می توانید تا ۱۰۰۰ آهنگ را به صورت آفلاین در پنج دستگاه مختلف داشته باشید. (در صورت استفاده از طرح خانواده امکان پذیر است.)

اگر نسخه پولی را برای گوش دادن بدون اینترنت خریداری کرده اید، کافی است در آلبومی که می خواهید به صورت آفلاین گوش دهید، گزینه دانلود را تغییر دهید. همچنین می توانید ابتدا بر روی سه نقطه بالا سمت راست کلیک کرده و سپس بر روی دانلود کلیک کنید.

دور زدن ممنوعیت اسپاتیفای در ایران

راه هایی برای دور زدن تحریم های اسپاتیفای علیه ایران وجود دارد. خرید اکانت اسپاتیفای از یک سایت معتبر می تواند بهترین گزینه برای همه در ایران باشد. همچنین می توانید از نسخه کرک شده و مود شده Spotify استفاده کنید. اما ممکن است هنگام دانلود از سایت ها، بدافزار یا نرم افزار ویروسی وجود داشته باشد، بنابراین این روش را توصیه نمی کنیم.

همچنین می توانید از پروکسی هایی استفاده کنید که اسپاتیفای قادر به شناسایی آن ها نیست، اما هنگام خرید پلن از این سرویس باید حساب های بین المللی مانند پی پال داشته باشید، در غیر این صورت نمی توانید طرح مورد نظر را خریداری کنید.

خرید یک حساب اسپاتیفای پریمیوم ممکن است گران و پیچیده به نظر برسد، اما سایت های معتبری وجود دارند که می توانید یک حساب اسپاتیفای ممتاز را با قیمت مناسب خریداری کنید. نکته مهم این است که هنگام خرید اکانت خود، در هنگام نصب برنامه مشکلی نخواهید داشت. با وارد کردن اطلاعاتی که کارشناسان سایت اکانت شاپ به شما داده اند می توانید وارد حساب کاربری خود شوید و از شنیدن موسیقی لذت ببرید.

اسپاتیفای چقدر اینترنت مصرف می کند؟

میزان اینترنت مورد استفاده برای گوش دادن به موسیقی در Spotify به کیفیت آهنگ در حال پخش بستگی دارد. به عنوان مثال، زمانی که کیفیت روی نرمال تنظیم شده است، یک ساعت پخش موسیقی به ۵۰ مگابایت داده نیاز دارد. در ۲۴ ساعت ممکن است یک گیگابایت از اینترنت شما مصرف شود. توجه داشته باشید که در ۲۴ ساعت، کیفیت پخش موسیقی باید نرمال باشد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا