جالبه ؛)

لزوم استفاده از خدمات مرکز مشاوره

ستون خانواده‌تان را از همان ابتدا محکم بنا کنید!

آیا تاکنون ضرب المثل “زبان سرخ سر سبز می‌دهد بر باد” را شنیده‌اید؟ این ضرب المثل در چند کلمه می‌تواند کلیه مشکلات خانوادگی و علت پیدایش آنها را بیان کند.

دریافت خدمات مشاوره قبل از ازدواج شاید بتواند پاره‌ای از مشکلات را پیش از شروع زندگی مشترک برطرف کند. اما در حقیقت تمامی مشکلات زمانی شروع می‌­شوند که در یک خانه با فرد مقابل زندگی می‌­کنید.

فرقی نمی‌کند منزلتان یک خانه آپارتمانی کوچک باشد یا در یک خانه ویلایی بزرگ زندگی کنید! در هر دو حالت در صورتی که روزتان سرشار از مشاجره و جنگ باشد روی خوش زندگی را نخواهید دید!

مرکز مشاوره سرای مشاور

مشاوره خانواده به کمک شما آمده است تا اگر سواد عاطفی کافی جهت مدیریت زندگی مشترک را ندارید راهنمایی‌تان کند. مشاور به خوبی با خلق و خوی افراد با جنسیت‌های مختلف آشنا است. بنابراین با چند سؤال می‌تواند نقاط متضاد و حساسی که سبب ایجاد بحث و جدل شده‌اند را شناسایی کند و آنها را برطرف نماید.

از مشاوره خانواده تا روانشناسی کودک

اگر در خانه‌ای زندگی می‌کنید که کودکان مدام در حال شنیدن جر و بحث‌های خانوادگی هستند، باید به خوبی بر این امر واقف باشید که روح و روان کودکان آسیب دیده است.

کودک حساس و شکننده است و در دنیای رنگارنگ او بحث و جدل هیچ جایی ندارد، بنابراین اختلافات خانوادگی منجر به گوشه‌گیر شدن کودک می‌شود و روز به روز او را افسرده‌تر می‌کند.

حتی ممکن است کودک دچار ناهنجاری‌های روانی شود و رفتارهای عجیبی را از خودش نشان دهد که غیرطبیعی باشد.

مرکز مشاوره سرای مشاور

اگر هر چه سریع‌تر از طریق مشاوره تلفنی با یک مرکز مشاوره معتبر مشکلاتتان را برطرف نکنید، نه تنها پایه‌های زندگی خانواده­گیتان دچار لرزش می‌شود، بلکه بیشترین آسیب‌ها را ثمره‌های این زندگی یعنی کودکان خواهند دید.

مشاور با ارائه راهکارهای مدون و تعیین جلسات مشاوره برای تک تک اعضای خانواده مشکلات را شناسایی و برطرف می‌کند. تا بتوانید زندگی شادتر و سالم‌تری را تجربه کنید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا