ریپورتاژ

نکات سایزبندی و خرید شلوار پیشبندی بچه گانه

اندازه‌ها بین انواع لباس‌ها و تولیدکنندگان متفاوت است، بنابراین بهتر است لباس‌ها را با لباس‌های دیگری که قبلاً دارید مقایسه کنید، نه اینکه فقط به اندازه روی برچسب تکیه کنید. از آنجایی که نوزادان واقعاً سریع رشد می کنند، ممکن است بخواهید حداقل تعداد لباس را در هر سایز خریداری کنید.

نوزادان تازه متولد شده به چند شلوارک پیشبندی نیاز دارند؟

شما نیاز به تعویض لباس های زیادی دارید. به عنوان یک راهنما، موارد زیر شما را برای یک نوزاد تازه متولد شده آشنا می کند:

  • شش سینگل
  • شش شلوارک پیشبندی
  • دو کت و شلوار برای لباس شب
  • سه تاپ
  • کیسه خواب نوزاد (به عنوان جایگزین بسته بندی)
  • یک جفت کلاه نخی
  • چند جفت جوراب
  • حوله دور پیچ

نکات خرید شلوار پیشبندی بچه گانه

  • لباس ها باید راحت، نرم و قابل مراقبت باشند.

لباس‌های سرپوش کشدار که در جلو بسته می‌شوند بهترین هستند و همچنین تاپ‌هایی با یقه‌های پاکتی که راحت‌تر از سر کودک عبور می‌کنند. کت و شلوارهای زیپ دار می توانند لباس پوشیدن کودک را سریع و آسان کنند.

خرید شلوار پیشبندی بچه گانه

لباس های پنبه ای انتخاب خوبی هستند. لباس های نخی در هوای گرم نسبت به لباس های ساخته شده از الیاف مصنوعی، کودک شما را خنک تر نگه می دارد. پنبه همچنین به خوبی شسته می شود و در برابر پوست حساس کودک شما ملایم است.

همچنین مهم است که مراقب لباس هایی با برچسب خطر آتش کم باشید. رومپرها و لباس های سرپوش نوزادان باید این برچسب را داشته باشند. بهتر است از خرید لباس نوزادی با منجوق، نخ، کراوات، بند کشی و ضمائم خودداری کنید. اینها می تواند خطرات خفگی و خفگی یا خفگی باشد.

  • نحوه استفاده از حوله دور پیچ

نوزادان تازه متولد شده باید گرم نگه داشته شوند. بنابراین در هوای سرد، پوشاندن چند لایه لباس به کودکتان راحت‌تر است. سپس می‌توانید وقتی در مغازه‌ها یا مکان‌های گرم دیگر هستید، لایه‌ها و حوله دور پیچ را جدا کنید. به عنوان یک راهنما، به همان تعداد لایه هایی که می پوشید، به علاوه یک لایه اضافی برای گرم شدن، لباس بپوشید.

اگرچه گرم نگه داشتن نوزادان مهم است، اما به همان اندازه مهم است که کودک شما بیش از حد گرم نشود، به خصوص در هنگام خواب.

کیسه خواب ایمن نوزاد می تواند گزینه مناسبی برای پوشاندن لباس نوزاد شما برای رختخواب باشد. اگر نیاز به استفاده از پتوی اضافی دارید، مطمئن شوید که سر یا صورت کودک شما در هنگام خواب نمی تواند پوشانده شود. این کار را با قرار دادن کودک خود در تخت خواب انجام دهید تا پاهای او در انتهای پایین قرار گیرد. پتو را محکم داخل پتو بگذارید تا فقط تا سینه کودک بالا برود.

خرید انواع شلوارک پیشبندی

نکات لباس پوشیدن کودکان

  • اطمینان حاصل کنید که اتاق به اندازه کافی گرم است، سپس کودک خود را روی یک سطح نرم قرار دهید.
  • در صورتی که کودک شیرخواری کرد، یک پوشک روی کودک خود بگذارید.
  • گردن کت تکی را دراز کنید و با حمایت از سر کودک، کت تک را از پشت بپوشید. مواظب باشید هنگام کشیدن قسمت جلویی روی سر کودک، به صورت کودکتان برخورد نکند – نوزادان کوچک ممکن است از خراشیدن لباس های صورتشان بسیار ناراحت شوند.
  • هنگام درآوردن لباس برعکس این کار را انجام دهید، یک بار دیگر سعی کنید لباس به صورت کودک شما برخورد نکند.
  • به آرامی دست های کودک خود را از سوراخ های بازو قرار دهید.
  • اگر لباس سرهمی به کودکتان می‌پوشانید، دکمه‌های آن را باز کرده یا باز کنید و کودک را روی آن بخوابانید. بازوها و پاهای کودک را در سوراخ ها قرار دهید و زیپ یا بست ها را بالا بیاورید.
  • مطمئن شوید که پاها و بازوهای کودکتان برای بیرون رفتن در مقابل نور خورشید لباس پوشیده باشند – اما اگر می توانید بهتر است کودک را به طور کامل از آفتاب مستقیم دور نگه دارید.

صحبت کردن، خواندن قافیه های مهد کودک، لبخند زدن و چهره سازی در هنگام پوشیدن لباس کودک خود را امتحان کنید. این می تواند حواس کودک شما را در هنگام لباس پوشیدن و در آوردن لباس پرت کند. صحبت کردن و آواز خواندن نیز راه های خوبی برای برقراری ارتباط با کودکتان هستند.

نحوه شستن لباس های نوزاد

شما می توانید لباس های کودک را با بقیه لباس های خود بشویید، اما سعی کنید از مواد شوینده قوی و نرم کننده های لباس خودداری کنید. شوینده های لباسشویی که برچسب “حساس” یا “لطیف” دارند کمتر احتمال دارد پوست کودک شما را تحریک کنند.

لباس‌هایی که روی آنها مدفوع است باید قبل از شستن در محلول ضدعفونی کننده پوشک آغشته شوند. هنگامی که کودک شما مواد جامد را می خورد، ضدعفونی کننده پوشک نیز یک پیش خیساندن مفید را ایجاد می کند – حتی با یک پیش بند، لباس کودک شما در غذا و نوشیدنی پوشانده می شود.

خرید انواع شلوارک پیشبندی از دیجی بیبی

مجموعه دیجی بیبی مفتخر است با بیش از ۱۵ سال تجربه در فروش لباس کودک و بیش از ۵ سال حضور در عرصه فروش آنلاین، پوشاکی با بهترین کیفیت و از بهترین برند های روز دنیا برای شما عرضه کند. این مجموعه با ارائه تنوعی شگفت انگیز از سرهمی و بلوز شلوار و اکسسوری ها و ملزومات کودک باعث رضایت مشتریان خود شده است. شما می توانید از محصولات این مجموعه از طریق وبسایت به آدرس dgbabyclothes.com یا صفحه اینستاگرام آن ها دیدن کنید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا