خبر

۴ بازی فوق العاده ی کریستین بیل که باید حتما دید

کریستین  بیل  ( Christian Charles Philip Bale) ‏که متولد  ۳۰ ژانویه ۱۹۷۴ است ، هنرپیشه و بازیگری که اصیلت انگلیسی_امریکایی دارد.
بیل هنگامی که در ۱۳ سالگی در نقش اول فیلم امپراطوری خورشید ،استیون اسپیلبرگ بازی کرد، توجهات را به خود جلب کرد.

کریستین  بیل

 

 

نقش وی در این فیلم پسری انگلیسی بود که در حین جنگ جهانی دوم از پدر و مادرش جدا می‌شود و سپس خود را در اردوگاه نگاهداری ژاپنی پیدا می‌کند.در سال ۲۰۰۰ و با بازی در فیلم روانی آمریکایی در نقش پاتریک بیتمن ستایش منتقدین را برانگیخت. او برای بازی در نقش ترور رزنیک در فیلم ماشین کار ۲۸ کیلوگرم وزن کم کرد و با این کار به بازیگر متد معروف شد. این بازیگر انگلیسی در سه گانه بتمن با بدنی بسیار ورزیده ظاهر شد. او برای فیلم حقه بازی آمریکا ۱۸ کیلوگرم وزن خود را افزایش داد. بیل برای فیلم معاون نیز افزایش وزن زیادی داد و وزن خود را به۱۰۲ کیلوگرم رساند و در همان سال با کاهش وزن در فیلم فورد در برابر فراری  ظاهر شد. بیل یکی از برجسته ترین بازیگران متد است.
کریستین بیل در نشست مطبوعاتی فیلم معاون درمورد ترامپ گفت: ترامپ یک نوع دلقک است. دلقک‌ها می‌توانند خسارات زیادی به بار بیاورند که البته امیدواریم در دوسال آینده چنین چیزی اتفاق نیفتد. ترامپ خطر کمتری نسبت به دیک چنی دارد، کسی که در راه انداختن جنگ در برابر تروریسم نقش داشته.

کریستین  بیل

بیل در ۲۹ ژانویه ۲۰۰۰، با سیبی بلازیک (متولد ۱۹۷۰) مدل سابق، چهره‌پرداز  ازدواج کرد. این زوج دارای یک دختر و یک پسر به نام‌های امیلین و جوزف هستند.
برترین بازی های او: ۱_فیلمthe fighter :که سال ۲۰۱۰ منتشر شد او برای این فیلم که نقش یک بوکسور سابق و معتاد را بازی می‌کرد ۲۷ کیلوگرم وزن خود را مجدداً کاهش داد. وی برای این فیلم موفق به کسب جایزه اسکار بهترین نقش مکمل مرد شد.

۲_فیلم American hustle : بیل برای این نقش ۲۰ کیلوگرم وزن اضافه کردو همچنین سر خود را تراشید؛ ولی این اضافه وزن بدون هیچ ورزشی صورت گرفته و اندام کلی «بیل» را به مردی میانسال با شکمی بزرگ و تاس تبدیل کرده‌است این فیلم در سال ۲۰۱۳ اکران شد.

۳_فیلم ford v Ferrari: کریستین بیل در این فیلم نقش کن مایلز مهندس مسابقات اتومبیل رانی و راننده ی بریتانیایی که در مسابقات بین الملی ماشین رانی مشهور است را بازی کرده و این فیلم در سال۲۰۱۹ منتشر شد.

۴_فیلم the prestige :این فیلم در ۲۰ اکتبر ۲۰۰۶ به کارگردانی کریستوفن نولان کارگردان معروف اکران شد و با واکنش مثبت منتقدان روبه‌رو شد. در گیشه هم به موفقیت رسید. حیثیت در دو بخش بهترین فیلمبرداری و بهترین طراحی صحنه در جوایز اسکار نامزد شد.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا