ریپورتاژ

طراحی و ساخت دکوراسیون چوبی

در دنیای امروز استفاده از مواد و مصنوعی بسیار رواج یافته و متخصصینی که با مواد طبیعی کار میکنند روز به روز کمتر و نایاب تر می شوند .

طراحی و ساخت دکوراسیون چوبی

در دنیای صنایع چوب و دکوراسیون امروزه متخصصان این حوزه به دو دسته تقسیم شده اند , کسانی که با چوب طبیعی کار میکنند و کسانی که با ام دی اف کار میکنند . تفاوت بین این دو گروه بسیار زیاد است . کسانی که با چوب طبیعی کار میکنند , توانایی ساخت هر چیزی را با چوب و ام دی اف و مصالح دیگر دارند .

 ساخت دکوراسیون چوبی

استفاده از چوب طبیعی باعث ایجاد رنگ ؛ طراوت و انرژی مثبت در زندگی شما می شود , چوب دارای رنگ و نقش منحصر به فردی است که همه را شگفت زده میکند .

از چوب میتوان به شکل ها و روش های مختلفی در دکوراسیون منزل استفاده کرد , از سقف گرفته تا دیوار و کف همه اجزا قابلیت اجرا با چوب را دارند . برای اینکه قیمت و هزینه ها کاهش پیدا کند میتوان ورقه های نازک چوب طبیعی را بر روی ام دی اف بچسبانیم و با آن دکوراسیون بسازیم .

طراحی دکوراسیون چوبی

در دکوراسیون داخلی و حتی نما و فضای بیرونی ساختمان هیچ عنصری توانایی رقابت با چوب را ندارد . چوب قابلیت تلفیق و ست شدن با تمام عناصر را دارد مثلا سنگ در کنار چوب بسیار زیبا می شود .

حتی خرابی های چوب , گره و پوست درخت توانایی ایجاد سبک و زیبایی منحصر به فردی را دارد . مثل سبک روستیک که از چوب های طبیعی با تمام اجزا و ایرادات آن ایجاد می شود .

چوب عنصری لوکس و لاکچری محسوب می شود و در بیان عوام و افراد لوکس پسند محبوبیت بسیار بالایی دارد .

در مناطق جنگلی مثل نمیکره شمالی , روسیه فنلاند , کانادا و … چوب جزع مصالح اصلی ساختمان سازی است و در مناطقی که پوشش جنگلی وجود ندارد حمل و نقل و کمبود آن باعث شده تا مردم بیشتر به سمت ام دی اف و چوب های مهندسی شده تمایل پیدا کنند .

 ساخت دکوراسیون چوبی

وب سایت فن و هنر ایران زمین در زمینه معرفی ایده های روز جهان با موضوع دکوراسیون بیش از ۱۵ سال فعالیت داشته و در کنار سایت گروه صنایع چوب فن و هنر بابیش از ۴۰ سال سابقه فعالیت در زمینه طراحی و ساخت دکوراسیون چوبی آماده ارائه خدمات می باشد .

دکوراسیون چوبی 

دکوراسیون آشپزخانه 

 

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

 

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا