موسیقی

«دال» با اجرای کلاغ سفید و گذر اردبیهشت

«دال» با اجرای کلاغ سفید و گذر اردبیهشت

گروه دال طرفدارانش را  غافل‌گیر می‌کند

دال بعد از انتشار آلبوم‌های “گذر اردیبهشت” و “کلاغ سفید” این ماه‌ها در تدارک تولید سومین آلبوم خود با حال و هوایی متفاوت است.

گروه موسیقی “دال” از گروه‌های شناخته موسیقی تلفیقی کشورمان که طی سال‌های اخیر فعالیت‌های زیادی در عرصه موسیقی داشته در صدد تولید تازه‌ترین آلبوم خود طی روزهای کرونایی است.

این مجموعه موسیقایی که مدیریت هنری آن بر عهده شایان شکرابی است، طی ماه‌های اخیر که تمامی اجراهای زنده موسیقایی به طور کامل متوقف شده، مشغول تهیه و تولید تازه‌ترین آلبوم موسیقایی خود هستند که قرار است با شکل و شمایلی متفاوت در بازار موسیقی منتشر شود.

 محتوای سومین آلبوم گروه “دال” با آنچه در دو آلبوم پیشین این مجموعه در دسترس مخاطبان قرار گرفته، کاملاً تفاوت دارد و گروه بنا دارد در فضای جدید به معرفی آثارش بپردازد، فضایی که به گفته دست‌اندرکارانش از سبکی تازه در گروه برخوردار بوده و می‌تواند برای مخاطبان غافلگیری‌هایی داشته باشد.

گروه “دال” در اسفند ۱۳۹۲ با انتشار تک آهنگ “آوازم را می‌رقصیدی” شکل گرفت.

دال در سال ٩٣ چند تک آهنگ دیگر در فضای مجازی منتشر کرد و در همان سال قطعه طعم شیرین خیال را برای تیتراژ فیلمی با همین نام از کمال تبریزی ساخت. اولین موسیقی گروه دال با نام گذر اردیبهشت در بهار ٩۵ منتشر و جزو پرفروش‌ترین موسیقی‌های سال شد. این گروه چندی پیش نیز آلبوم “کلاغ سفید” را در مارکتینگ فروش محصولات موسیقایی ایران منتشر کرده که ماننده آلبوم پیشین گروه با استقبال مخاطبان روبه رو شد.

اعضای این گروه را امین هدایتی خواننده، شایان شکرآبی آهنگساز و پیانو، غزل مهدوی شاعر و ترانه سرا و یزدان بهمنی سازهای هندپن و کوبه‌ای و میلاد سعدی سازهای کوبه‌ای تشکیل می‌دهند. همچنین فرشاد رضایی گیتار باس و آرش آذر نوازنده دودوک نیز گروه “دال” را همراهی می‌کردند.

منبع،ایران آرت

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا