کسب و کار

۱۸ ایده جالب تجاری برای کسانی که عاشق سفر هستند

۱۸ ایده جالب تجاری برای کسانی که عاشق سفر هستند

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((۱۸ ایده جالب تجاری برای کسانی که عاشق سفر هستند)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

لازم نیست بین سفر منظم و راه اندازی یک تجارت موفق انتخاب کنید. بسیاری از مشاغل مختلف وجود دارد که می توانید هنگام سفر اداره کنید. و حتی مواردی وجود دارد که شما را ملزم به مسافرت کافی می کند. بنابراین اگر می خواهید شغلی را شروع کنید که از عشق شما به ماندن در سفر پشتیبانی کند ، دیگر به دنبال آن نباشید! در زیر لیستی از ایده های تجاری مرتبط با سفر را ببینید.

با این ایده های شغلی به مسافرت بروید:

سفر بلاگر

داشتن یک عشق به سفر قطعاً یک مزیت است اگر شما می خواهید یک وبلاگ نویس سفر باشید. برای ایجاد یک تجارت وبلاگ نویسی در سفر ، می توانید وبلاگ خود را درباره همه ماجراهای سفر خود ایجاد کنید یا راهنماها و نکاتی را با توجه به تجربیات خود تهیه کنید.

سخنران عمومی

اگر در زمینه های خاص تخصص ارزشمندی داشته باشید و توانایی به اشتراک گذاری این تخصص در کنفرانس ها و رویدادهای مختلف را داشته باشید ، سخنرانی عمومی می تواند یک برنامه پردرآمد باشد. شما می توانید خدمات گفتاری خود را به افراد در مناطق مختلف جهان ارائه دهید و سپس از این مشارکت ها به عنوان فرصت سفر به مکان های جدید و مهیج استفاده کنید.

مدیر عامل شرکت دورکاری

در حین سفر خود حتی می توانید به عنوان مدیرعامل شرکت شخصی خود فعالیت کنید – حتی اگر آن شرکت مکان فیزیکی داشته باشد. دورکاری به لطف مواردی مانند کنفرانس ویدیویی و برنامه های مدیریت پروژه در حال رایج شدن است. بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد که بتوانید به طور منظم از راه دور دور شوید – و یا حتی در مکانی دیگر زندگی کنید در حالی که کار خود را از دور اداره می کنید.

ایده جالب تجاری ایده تجاری،عکاس عروسی یا سفر

اگر در زمینه عکاسی و تجهیزات مناسب تجربه ای دارید ، می توانید با عکاسی از عروسی و مراسم مشابه زندگی خود را تأمین کنید. و اگر از مسافرت لذت می برید ، می توانید خدمات عکاسی خود را به زوج های سراسر دنیا ارائه دهید و سپس برای هر کار به آن رویدادهای مختلف سفر کنید. همچنین می توانید از فرصت استفاده کنید و از مکانهایی که بازدید کرده اید عکس سفر بگیرید و بارگیری ها را بفروشید یا استفاده از آنها را از وب سایت خود مجوز بگیرید.

مترجم

اگر فرصت سفر به کشورهای مختلف و یادگیری زبانهای دیگر را داشته اید ، ممکن است بتوانید به عنوان مترجم شغلی را شروع کنید. شما می توانید از کتاب به اسناد مختلف به زبانهای مختلف ترجمه کنید. و این کاری است که شما اغلب می توانید از راه دور انجام دهید ، بنابراین می توانید از هر کجا کار کنید.

معلم زبان

همچنین دانش یک زبان دیگر می تواند نوع دیگری از فرصت را برای ارائه خدمات به شما بدهد – این بار به عنوان معلم یا مربی. شما می توانید زبان انگلیسی را در کشورهای دیگر به دانشجویان زبان تدریس یا معلم بدهید. یا می توانید زبانهای دیگری را که ممکن است در طول سفر خود به ایالات متحده آموخته باشید ، آموزش دهید.

مشاور سفر

آژانس های مسافرتی بزرگ طی چند سال گذشته برای زنده ماندن تلاش کرده اند. اما این بدان معنا نیست که هیچ مصرف کننده ای در آنجا وجود ندارد که بتواند برای رزرو سفرهای خود و یافتن بهترین معاملات از کمک کمی استفاده کند. اگر مسافر باتجربه ای هستید ، احتمالاً مهارت ارزشمندی دارید که می توانید با سایر مسافران به اشتراک بگذارید. بنابراین می توانید آن خدمات را به عنوان مشاور سفر ارائه دهید.

هوسیتر

بسیاری از افراد ترجیح می دهند شخصی هنگام مسافرت مراقب خانه یا حیوانات خانگی آنها باشد. بنابراین اگر می خواهید در حالی که برای این کار هزینه دریافت می کنید ، از مناطق مختلف بازدید کنید ، می توانید خدمات خود را به عنوان یک خانه دار در تمام مناطق مختلفی که مایلید از آنها بازدید کنید ، ارائه دهید.

ایده تجاری،مربی آنلاین

می توانید از اینترنت برای آموزش اصولاً هر چیزی به صورت آنلاین به مردم استفاده کنید. می توانید دوره های آنلاین را در مواردی مانند بازاریابی و رسانه های اجتماعی راه اندازی کنید. یا می توانید حتی مشخصات بیشتری پیدا کنید و مواردی مانند نحوه صرفه جویی در هزینه سفر را به مردم بیاموزید. اما حتی اگر موضوع انتخابی شما ارتباط خاصی با سفر نداشته باشد ، می توانید دوره های آنلاین خود را تقریباً از هرجای دیگر تنظیم و نظارت کنید.

ایده تجاریتأثیرگذار شبکه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی ابزاری دیگر است که شما می توانید از هر کجا به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید ، به خصوص با شیوع برنامه های تلفن همراه. و اگر می توانید حضوری قابل توجه و تأثیرگذار در برخی از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ایجاد کنید ، می توانید خدمات خود را به عنوان یک تأثیرگذار ارائه دهید و با مارک های تجاری کار کنید تا محتوای منحصر به فرد خود را از یک ساحل در هاوایی یا یک خانه اسکی در مخاطبان خود به اشتراک بگذارید آسپن ، کلرادو.

 ایده تجاری ،صاحب مغازه دست ساز

 فروش کالاهای دست ساز از اساس در هر کجا راحت تر از همیشه است. اما همچنین می توانید خلاقیت های دست ساز را در نمایشگاه ها و رویدادهای مختلف صنایع دستی در سراسر کشور و جهان بفروشید. بنابراین از هر دو طریق ، سفر می تواند با تجارت دست ساز شما بسیار خوب کار کند. در مورد آن فکر کنید.

نمایندگی فروش

Vintage دسته دیگری از محصولات است که شما می توانید به راحتی از اساس از هر مکانی به صورت آنلاین بفروشید. اما می توانید در بازارها و رویدادها نیز اقدام به فروش کنید. به علاوه ، شما می توانید به سراسر کشور یا سراسر جهان سفر کنید تا از طریق فروشگاه های عتیقه ، بازارها ، نمایشگاه ها یا بازارها گشت و گذار کنید تا گنجینه های بی نظیری برای فروش آنلاین پیدا کنید.

فریلنسر از راه دور

اگر در مواردی مانند نوشتن ، طراحی یا رسانه های اجتماعی مهارت دارید ، می توانید خدمات خود را به صورت قراردادی به شرکت ها ارائه دهید و اساساً از هرجای دیگر کار کنید. حتی می توانید به عنوان یک کوچ عشایر دیجیتال تبدیل شوید و هیچ پایگاه خانه ای نداشته باشید – فقط هنگام سفر به دنیا از جایی که هستید کار کنید.

مربی شخصی

اگر از نظر ورزشی تمایل دارید ، می توانید خدمات خود را به عنوان مربی یا مربی شخصی به مشتری های منطقه خود ارائه دهید. اما همچنین می توانید در سفر مسافرت خود را برای بازدید از مشتری در مکان های دیگر پیش ببرید ، یا حتی در طول سفر خود جلسات آموزش آنلاین یا گپ ویدیویی با مشتری ارائه دهید.

برنامه ریز رویداد سفر

درست است که برخی از برنامه ریزان رویداد در ایجاد رویدادهای نزدیک به خانه – در شهر یا منطقه خود – تخصص دارند. اما برنامه ریزی رویداد مشاغل دیگری است که در آن می توانید به راحتی در شهر و در سراسر کشور با مشتریان با مشتری در سراسر کشور کار کنید. حتی می توانید در بیشتر مراحل کار با مشتری از راه دور کار کنید و سپس فقط به محل رویداد خود بروید.

 ایده تجاری ،طراح تی شرت

سیستم عامل های آنلاین مانند Redbubble و CafePress به شما این امکان را می دهند تا بدون نیاز به مراقبت از ساخت واقعی ، طرح های خود را ایجاد کرده و روی تی شرت ، لیوان و سایر محصولات چاپ کنید. بنابراین می توانید بدون نیاز به لوازم زیاد یا مکان ثابت ، تجارت آن محصولات را راه اندازی کنید. در طول سفر خود ، طرح هایی را ایجاد کنید و فارغ از اینکه در کجای دنیا باشید ، آنها را به صورت آنلاین بازاریابی کنید.

وب سایت یا برنامه توسعه دهنده

چه در خانه در آشپزخانه خود باشید و چه در کارائیب ، می توانید از طریق تلفن هوشمند یا وب سایت های خود برنامه های تلفن همراه را طراحی و راه اندازی کنید. تا زمانی که اتصال به اینترنت یا WiFi وجود داشته باشد ، شما بهتر از این استفاده می کنید. نیازی به اتصال به یک مکان خاص نیست. بنابراین می توانید یک کسب و کار مستقل از مکان را طراحی کنید که برنامه های تلفن همراه یا وب سایت های خود را طراحی کند و حتی با شرکت های دیگر قرارداد ببندید تا برنامه هایی را برای آنها توسعه دهید.

ایده تجاری
ایده تجاری

نویسنده

سرانجام ، نوشتن کتاب همیشه شغلی بوده است که می توانید از هرجای دیگر انجام دهید. اما با طلوع اینترنت ، تقریباً از هرجایی می توان حتی انتشار و تبلیغ کتاب شما را انجام داد. حتی برخی از نویسندگان می دانند که سفر می تواند الهام بخش یا درمانی باشد. و مطمئناً ، اگر شما در کتابهای مسافرتی یا عناوین دیگری از یک مکان خاص مهارت دارید ، سفر حتی ممکن است یک ضرورت برای تحقیق و درک احساس مکان ها و چیزهایی باشد که در مورد آنها می نویسید.

لطفا نظرات خود را درباره “ ۱۸ ایده جالب تجاری برای کسانی که عاشق سفر هستند” با ما در میان بگذارید.

 

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا