ریپورتاژ

چرا همیشه داشتن طراح اختصاصی توصیه می شود؟!

به لطف طراحان گرافیک در کشور، اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است. ما شاهد تحولات زیادی در این صنعت بوده ایم و می بینیم که روز به روز تبلیغات خلاق تر و نوین تر می شود. امروز ما به صورت تخصصی صحبتی درباره گرافیک نخواهیم داشت چون ما در این رسانه ، تخصصی در این زمینه نداریم و صرفا می خواهیم به اینکه چه تغییراتی در گرافیک سایت های کشور رخ داده تا حدودی صحبت کنیم.

چرا همیشه داشتن طراح اختصاصی توصیه می شود؟!

اگر تبلیغات اینترنتی کشور را در سال های گذشته می دیدیم ، البته با دقت، به این موضوع کاملا پی می بردیم که چه تغییراتی از گذشته تا امروز رخ داده است. اجرای طرح های بنر مدرن  یکی این تغییرات است، ما سایت های زیادی  را می بینیم هم از نظر طراحی گرافیک رشد زیادی داشته اند و هم از نظر سیستم های تبلیغاتی. مثلا اگر امروزه به تبلیغات نگاه کنید خیلی خیلی هوشمند تر انجام می شود و از طرفی از نظر بصری و گرافیکی هم جذاب تر شده اند.

امروزه کاربران راحت تر از قبل با تبلیغات ارتباط حسی بر قرار می کنند. قبلا وقتی وارد یک سایت می شدید با تبلیغات غیر مفهومی یا شلوغ و آزاردهنده مواجه بودید اما الان وقتی این تبلیغات رو می بینیم کاملا شاهد یک رشد چشمگیر از جنبه های مختلف نمایشی شده ایم.  اما موضوع اصلی این مطلب اینه که چرا همیشه داشتن یک طراح اختصاصی توصیه میشه، آیا اصلا الزامی برای داشتن طراح هست یا نه می تونید خودتون اینکار رو انجام بدید.

همیشه کسانی هستند که توانایی انجام کارهای طراحی ما را دارند، به همین دلیل ما باید به صورت صحیح و به جا از این طراحان حرفه ای استفاده کنیم، یکی از این طراحان پارسی طرح ایرانیان است که در حوزه تبلیغات خوب کار کرده و با ارائه های کارها و طرح های جذاب تبلیغاتی به نوعی نمونه کارهای خوبی برای نمایش در اختیار ما قرار می دهند.

طراحی تخصص است :

از انجایی که طراحی یک تخصص ویژه محسوب است اما برخی ها نگاه سطحی به آن دارند، باید آگاه باشید که همیشه ما در هر شغلی به یک طراح به صورت پروژه ای یا دائمی احتیاج داریم، این موضوع برمیگیرده به نوع شغل ما، گاها ما یک رسانه ی خبری ، تفریحی هستیم و طبیعاتا یک طراح دائم احتیاج نداریم و ترجیح می دهیم برای خدمات طراحی به صورت پروژه ای به پورتال جامع طراحی پارسی طرح مراجعه کنیم .

اما اگر شما یک شرکتی هستید که روزانه طرح های زیادی احتیاج دارید بهترین گزینه برای شما استفاده از یک طراح مخصوص در امور گرافیک است، سعی نکنید همه ی کارهای طراحی را خودتون انجام بدید چون مطمئنا نمی توانید مثل یک گرافیست حرفه ای طرح های تبلیفاتی خودتون رو تکمیل و اجرا کنید.

یک سایت پیشنهادی در گرافیک :

خوب می دانیم اگر یک جستجوی کوچیک در اینترنت انجام بدیم با سایت ها و افراد زیادی مواجه میشیم که کار تبلیغاتی انجام می دن. اما امروز می خوایم به شما پارسی طرح ایرانیان رو معرفی کنیم که به نظر برای خیلی ها نام این برند آشناست و جای تعریف نداره ، فقط می تونم بهتون بگم اگر بخش محتوای جدید  سایت پارسی طرح رو ببینید از توانایی این مجموعه مطمئن تر خواهید شد.

در انتخاب طراح گرافیک دقت کنید :

متاسفانه یا خوشبختانه افرادی زیادی هستند که خود را طراح گرافیک می دانند و در امور گرافیکی دخالت می کنند، در سال های گذشته ما از اشخاصی که صاحب یک کسب و کار بوده اند متوجه شده ایم که همیشه تجربه خوبی نداشتند و گاها ضررهای زیادی در استفاده از برخی طراحان کرده اند. شاید این موضوع برمیگرده به عدم آگاهی وتحقیق نکردن درباره یک طراح، امروزه سایت های فریلنسری زیادی هستند که طراحان گرافیک به شما معرفی می کنند یا در اینترنت سایت های زیادی هستند که در زمینه طراحی خدمات ارائه می دهند اما مطمئنا همه این افراد حرفه ای یا قابل اعتماد نیستند. اگر بخواهیم واقعیت را بیان کنیم در میان ۱۰ شرکت شاید ۳ الی ۴ شرکت باشد که قابل اعتماد چه از نظر پرداخت مانی و چه از نظر طراحی با کیفیت و پشتیبانی مناسب داشته باشد، پس همیشه باید بر این موضوع واقف باشید و تحقیقات لازم رو حتما انجام دهید.

در این زمینه ما بزرگترین سایت طراحی گرافیک برای تبلیغات، ( پارسی طرح ایرانیان ) را معرفی میکنیم.

[تعداد: 1   میانگین: 5/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا