رسانه

بازیگر «بازی تاج و تخت» عروس شاهزاده می شود

بازیگر «بازی تاج و تخت» عروس شاهزاده می شود

آخرین فیلم این بازیگر ۲۴ ساله «ققنوس شوم» (Dark Phoenix) بود که به شکست هنری و تجاری انجامید و بیش از ۱۰۰ میلیون دلار به دیزنی زیان مالی وارد کرد.

 سوفی ترنر ستاره‌ی سریال “بازی تاج‌وتخت” در سریال انیمیشن “شاهزاده” (The Prince) شبکه‌ی HBO Max در نقش “پرنسس شارلوت” دختر “پرنس ویلیامز” و “کیت میدلتون” صداپیشگی می‌کند.

“گری جنتی” خالق و تهیه‌کننده‌ی سریال در صفحه‌ی اینستاگرامش پیوستن ترنر به سریال را تأیید کرده و ویدیویی با مضمون هالووین به اشتراک گذاشته است. در این ویدیو “پرنس جورج” و خواهر و برادر کوچک‌ترش شارلوت و لوییس دیده می‌شوند. این سریال خانواده‌ی سلطنتی بریتانیا را از دیدگاه “پرنس جورج” بزرگ‌ترین فرزند “پرنس ویلیام” و “پرنسس میدلتون” هجو می‌کند.

 جنتی در نقش “پرنس جورج”، “اورلاندو بلوم” در نقش “پرنس هری”، “آلن کامینگ” در نقش اوون پیشخدمت جورج، “فرانسیس دلاتور” در نقش “ملکه الیزابت”، “لوسی پانچ” در نقش “کیت میدلتون”، “کاندولا راشد” در نقش “مگان مارکل”، “ایان ریون” در نقش “پرنس ویلیام” و “سوفی ترنر” در نقش “پرنسس شارلوت” صداپیشگی خواهند کرد.

ترنر در سال ۲۰۲۰ در سریال کوتاه “بقا” (Survive) شبکه‌ی منحل شده‌ی کوییبی ظاهر شد و به علت بارداری از “جو جوناس” پروژه‌های بعدی او مشخص نیستند. آخرین فیلم این بازیگر ۲۴ ساله “ققنوس شوم” (Dark Phoenix) بود که به شکست هنری و تجاری انجامید و بیش از ۱۰۰ میلیون دلار به دیزنی زیان مالی وارد کرد.

منبع،ایران آرت

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا