کسب و کار

ایده خوب برای فروش بیشتر محصولات

ایده خوب برای فروش بیشتر محصولات

امیدواریم از خواندن این مطلب، ((ایده خوب برای فروش بیشتر محصولات)) لذت ببرید و برایتان مفید باشد،از همراهی شماسپاسگذاریم.

بهترین ایده برای فروش بدون دردسر به نظر می رسند ، اما زمینه های فروش عالی با دقت ساخته و تحویل داده نمی شوند.مگر اینکه شما ایده های خوب برای فروش بیشتر را دنبال کنید.

ایده های خوب برای فروش بیشتر

از انتخاب دقیق کلمات تا ماندن در موضع ، در اینجا ۲۰ ایده در زمینه فروش آورده شده است که باید روحیه تیم شما را بالا نگه دارد.

با دقت کلمات را انتخاب کنید

شما باید پیام مربوط به کالاها و خدماتی را که برای فروش دریافت کرده اید ، ارسال کنید. انتخاب کلمات مناسب به شما قدرت می دهد. کلمات ساده مانند “کالای جدید” ، “فروش بی نظیر” را دست کم نگیرید تا تفاوت بزرگی در هر سطح ایجاد کند.

مشتری خود را بشناسید

Salesforce گزارش می دهد که ۸۲٪ از فروشندگان نیازهای مشتری را نمیشناسند .آنها تحقیقی کامل و جامع پیرامون طیف مشتری های خود ،نیازهایشان و سلیقه شان انجام نمیدهند و همین امکان فروش پایین را فراهم میکند.

با افراد مناسب صحبت کنید

اگر زمین شما عالی باشد ، اما اگر مشاوران خوب نداشته باشید تا شما را برای فروش بیشتر آماده کنند شکست خواهید خورد ،حتما به جای تعارف های بیهوده از نظرات مثبت و درست بهره بگیرید.

فراخوان اقدام را بسازید

یک زمین خوب نیاز دارد تا چشم انداز شما را به هدف نهایی هدایت کند. بهترین راه برای انجام این کار دعوت به عمل است. حتی اگر آنها برای خرید آماده نیستند ، جلسه دیگری را با یکی از این موارد تنظیم کنید.

ایده خوب برای فروش بیشتر
ایده خوب برای فروش بیشتر

بی نظیر باشید

وقتی نوبت به فروش موثر می رسد به شما پیشنهاد می شود تا حرفه ای باشید اما همزمان سعی کنید حس کنجکاوی را ایجاد کنید. ممکن است با چیزی مانند این شروع کنید: “اگر فکر می کنید آماده هستید من چیزی برای نشان دادن شما دارم.”

شخصیت داشته باشید

Stodgy راهی نیست که اگر فروش می خواهید عمل کنید. غیررسمی بودن یعنی شخصی بودن. حتی می توانید برای گرم کردن چیزهای کمی از زندگی خود سهیم شوید.

یک ایده مرکزی داشته باشید

اینکه مدام برنامه ریزی کنید ولی عمل نکنید به معامله و فروش کمک نمی کند. شما باید یک نقطه مرکزی داشته باشید که مدام به آن بازمی گردید. این ایده مرکزی است که بسیاری از زمینه های فروش را در کنار هم نگه داشته است اغلب به نفع مشتری است.

به ۳ ایده بزرگ پایبند باشید

بیشتر افراد نمی توانند بیش از سه مورد را به طور هم زمان به خاطر بسپارند. این بدان معنی است که کل زمینه فروش شما برای اثرگذاری باید به سه ایده بچرخد و باید تبلیغات شما حول محور این ۳ ایده شکل بگیرد.

سعی کنید دقیق تر از دیگران باشید

ایجاد یک تیم خوب در اطراف خود از افرادی استفاده می کند که دارای زمینه های تخصص خوبی هستند. گردآوری یک تیم متخصص به زمینه های فروش شما عمق میبخشد و حتما کمک می کند.

مخاطب هدف را مشخص کنید

وبلاگ Hubspot این ضرب المثل قدیمی را یک گام فراتر می برد. شما باید مخاطبان هدف خود را پیدا کنید و تصور کنید که آنها چگونه از محصول برای رفع نیازشان و تعامل با شما استفاده می کنند. فقط آنها را پیدا نکنید. سعی کنید وارد نظرهای جزئی آنها هم شوید. بررسی پست های آنها در شبکه های اجتماعی کمک می کند.

ایده خوب برای فروش بیشتر
ایده خوب برای فروش بیشتر

اغلب تمرین کنید

تمرین فروش شما را کامل می کند. سعی کنید آن زمینه متوسط ​​را پیدا کنید که در آن بتوانید تمام نکات مهم ارائه خود را بدست آورید بدون اینکه به نظر برسد بی اشتیاق و خسته هستید.

دعوت از مکالمه

یک میدان فروش خوب یک خیابان دو طرفه است. اجازه دادن به سوالات متقاضی برای درک بهتر نیازهای آنها کمک می کند و مکالمه را شروع می کند.

رسانه های اجتماعی را نادیده نگیرید

SuperOffice در مورد موفقیت آمیزترین بخشهای فروش مدرن نکته بسیار خوبی ارائه می دهد. آنها گزارش می دهند که ۹۰٪ از فروش موفق از شبکه های اجتماعی برای ساختن زمینه های عالی فروش استفاده می کنند. به اشتراک گذاری محتوای مربوطه و پاسخ به نظرات در اولویت فروش از طریق شبکه های اجتماعی است.

از نمادها استفاده کنید

به یاد داشته باشید این یک اصل در فروش است. نمادهای کالا و محصولات شما باید ریتم و سرعت خوبی داشته باشد. ما تصاویر را خیلی سریعتر از متن پردازش می کنیم.

بر مفید بودن تمرکز کنید

استفاده از تکنیک های فروش سخت  قدیمی شده است.روش جدید در مورد پرسیدن سوالات صحیح ، گوش دادن و حل یک مشکل واقعی در مورد کالاها یا خدمات شما است.

با یک سوال شروع کنید

مردم معمولاً به سوالات پاسخ می دهند. اگر زمینه فروش خود را با یکی آغاز کنید ، رفت و برگشتی را شروع کرده اید که می تواند در فروش خاتمه یابد. چیزی مانند این را امتحان کنید: “آیا تا به حال درباره … فکر نکرده اید؟”

  تغییر کردن را بیاموزید

هرکسی آنچه را که باید بفروشید خریداری نمی کند. با این وجود ، می توانید از افرادی که کالای شما را میبینند اما خریداری نمیکنند یاد بگیرید مشکل کار شما کجاست. فهمیدن اینکه چه چیزی درست است و چه چیزی باید تغییر کند ، یک روند است.

لطفا نظرات خود را درباره “ایده خوب برای فروش بیشتر محصولات” با ما در میان بگذارید.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا