تکنولوژیسرگرمی :)منتخب

هرشب مسابقه، هرشب جایزه بدون قرعه کشی؛ گذری بر اپلیکیشن های اسنپ کیو و چی میدونی

مدتی است اپلیکیشن هایی مانند اسنپ کیو و چی میدونی شروع به فعالیت کرده اند. اگر نمی دانید اینها چه اپلیکیشن هایی هستند، این مطلب را از حتما بخوانید تا هر شب شانس برنده شدن بدون قرعه کشی را از دست ندهید.

این اپلیکیشن ها هر شب مسابقه اطلاعات عمومی ای مانند برنامه های «ستاره ها» یا «مسابقه هفته» در تلوزیون برگذار میکنند با این تفاوت که محدودیتی در تعداد شرکت کنندگان ندارند و جایزه هر شب خود را بین برندگان تقسیم میکنند.

برندگان چه کسانی هستند و چطور برنده شویم؟ در این اپلیکیشن ها برنده شدن نیازی به قرعه کشی ندارد؛ کافیست در هر مسابقه هر شب به ۱۲ سؤال اطلاعات عمومی آن شب پاسخ صحیح دهید. البته اگر حتی ۱ پاسخ نادرست داشته باشید حذف خواهید شد، مگر اینکه «جان اضافه» داشته باشید. اگر هم فکر میکنید میتوانید پاسخ سؤالات را در اینترنت جستجو کنید سخت در اشتباه اید؛ چرا که برای پاسخگویی تنها ۱۰ ثانیه زمان دارید!

جان اضافه چیست و چگونه به دست آوریم؟ برای به دست آوردن جان اضافه کافیست دوستان خود را به بازی دعوت کنید؛ پس از عضویت و اولین بازی آنها با کد معرف شما (کد معرف را باید هنگام ثبت نام وارد کنند) هم ایشان و هم شما یک جان اضافه به دست خواهید آورد. اگر قصد ثبت نام در اسنپ کیو دارید، میتوانید با کد دعوت reza5500 و اگر قصد ثبت نام در چی میدونی را دارید میتوانید با کد ۷zc140574 ثبت نام نمایید تا اولین جان اضافه را از دست ندهید! همچنین شانس بیشتر با بازی با دوستان و خانواده (چند گوشی) را هم فراموش نکنید!

این مسابقه ها کِی و چگونه برگذار می شوند؟ برای شرکت در اسنپ کیو، هر شب ساعت ۲۱ به اینترنت وصل شوید و وارد اپلیکیشن شوید تا در مسابقه شرکت داده شوید. چی میدونی هم معمولا هر شب ساعت ۲۰ برگذار می شود که برای شرکت در آن هم کافیست در این ساعت به اینترنت وصل شده و وارد اپلیکیشن شوید. البته هر گونه تغییر ساعت ها از طریق نوتیفیکیشن (اعلانات) اطلاع داده خواهند شد. همچنین روز های یکشنبه و سه شنبه اسنپ کیو در ساعت ۱۵ هم برگذار خواهد شد.

اما کدام یک از این دو اپلیکیشن بهتر است؟ در این اپلیکیشن ها هدف اصلی کسب درآمد نیست بلکه لحظاتی سرگرم شدن با خانواده و دوستان است. به هر حال در حالت عادی هر شب در اسنپ کیو ۵ میلیون و در چی میدونی ۱ میلیون تومان (آخر هفته ها ۲ میلیون تومان) جایزه در نظر گرفته شده که بیبین برندگان تقسیم میشود. البته زود قضاوت نکنید چراکه به همان نسبت تعداد شرکت کنندگان اسنپ کیو بالاتر بوده و شانس دریافت مبلغ بالاتر کم میشود. به هر حال هزار تومان هم مفتش خوب است! البته برخی شب ها جایزه ها چند برابر هم میشوند.

 

دانلود اسنپ کیو

CafeBazaar DownloadGooglePlay DownloadDirect DownloadDirect Download

 

 دانلود چی میدونی

CafeBazaar DownloadGooglePlay DownloadDirect Download

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 3]
منبع
مجله اینترنتی ایران فان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا