ریپورتاژ

بهترین طراحی کابینت

بهترین طراحی کابینت

طراحی کابینت های آشپزخانه می تواند تاثیر بسزایی در زیبا تر نشان دادن خانه داشته باشد. محیط آشپزخانه امروزه مورد توجه بسیاری از خانم های خانه دار قرار گرفته که باعث می شود بر روی نحوه طراحی آشپزخانه حساسیت زیادی داشته باشند. شما برای قشنگ ترین طراحی کابینت می توانید از کسانی که در طراحی کابینت ماهر هستند و تخصص دارند کمک بگیرید. افراد زیادی در حیطه طراحی دکوراسیون تحصیلات خود را ادامه داده اند که طراحی کابینت هم بخشی از طراحی دکوراسیون به شمار می رود.

در آپارتمان هایی که امروزه ساخته می شوند آشپزخانه را تنها محلی برای غذا درست کردن و چیدن وسایل در نظر نمی گیرند. بسیاری از افراد ممکن است در آشپزخانه بنشینند و غذای خود را میل نمایند. بنابراین آشپزخانه کارایی زیادی دارد و برای طراحی کابینت های آن باید نهایت دقت خود را به کار برد. توجه داشته باشید بسیاری از آپارتمان ها به دلیل اینکه از فضای کمی برخوردار هستند نمی توانند از تعداد زیادی کابین استفاده کنند، چرا که محیط را از آنچه که هست کوچکتر نشان خواهند داد.

بسیاری از افراد تصور می کنند که کابینت تنها برای چیدن وسایل آشپزخانه کاربرد دارد، اما باید بگوییم با قشنگ ترین طراحی کابینت می توانید چیدمان منزل خود را بسیار زیبا تر نشان دهید.

طراحی چیدمان و کابینت آشپزخانه به اندازه دکوراسیون منزل از اهمیت برخوردار است. ممکن است صورت کنید که هر فردی می تواند کابینت ها را به هر نحوی که دوست دارد قرار دهد، اما باید بگوییم هنگام طراحی کابین کارشناسان می توانند حتی از گوشه های پرت هم نمایی زیبا را ایجاد کنند و جلوه ای شیک را به منزل شما ببخشند.

افراد متخصص و متبحر در طراحی کابینت، آشپزخانه را به عنوان قلب دکوراسیون خانه می شناسند که قسمت اصلی آشپزخانه محل قرارگیری کابینت ها می باشد. هر چه طراحی کابینت را اصولی تر انجام دهید باعث می شود جلوه ای لوکس به چیدمان منزل شما داده شود.  بسیاری از ویژگی هایی که برای کابینت ها در نظر گرفته می شود بر روی همه کابینت ها به کار برده می شود و نمی توان طبق نظر شخصی خود آن ها را حذف کرد. شما می توانید با مراجعه به سایت طراحی کابینت از انواع طراحی ها و چیدمان هایی که متخصصین برای آشپزخانه های انواع منازل به کار برده اند دیدن نمایید.

طراحی کابینتویژگی های مورد نیاز طراحی کابینت

هنگام طراحی کابینت ها باید سبک دکوراسیون خود را تعیین نمایید، چرا که شکل و نمای ظاهری کابینت ارتباط مستقیمی با سبک دکوری شما خواهد داشت. به عنوان مثال می توان گفت طراحی کابینت کلاسیک را با حاشیه هایی برآمده ایجاد خواهند کرد و کابینت های ساده و مدرن ظاهری ساده و شیک دارا هستند. توجه به درب کابینت ها از نکات اساسی می باشد که باید نهایت توجه را به آن ها داشته باشید.  به عنوان مثال بسیاری از افراد دوست دارند ما بین کابینت ها خط های باریکی قرار بگیرد یا اینکه تمامی درب ها بدون ایجاد درز کنار هم دیده شوند.

لازم به ذکر است که بگوییم بسیاری از افراد ممکن است به دستگیره های کابینت اهمیت ندهند، اما باید بگوییم دستگیره ها در زیبا تر نشان دادن کابینت ها امری حیاتی به شمار می روند. برای کابینت های مدرن و  امروزی بیشتر از دستگیره هایی استفاده می شود که بدون خط  و مستقیم هستند و در عین سادگی می توانند زیبایی چشم نوازی را به کابینت های شما ببخشند. با مراجعه به سایت های طراحی کابینت می توانید از خدمات طراحی کابینت یودکور هم اطلاعاتی را به دست آورید، چرا که هر فردی برای اینکه بتواند گروهی را برای طرحی کابینت های خود در نظر بگیرد باید با خدماتی که قرار است انجام گیرد آشنا شوید.

طراحی کابینتجنس کابینت ها

از مواردی که برای طراحی کابینت udecor به آن باید توجه داشت جنس کابینت می باشد. کابینت های مختلفی در بازار وجود دارند که هر فردی بر اساس سلیقه ای که دارد می تواند آن ها را انتخاب نماید و کابینت های ام دی اف، فلزی، های گلاس، فایبر گلاس و … همگی از زیبایی خاصی برخوردار هستند. شما می توانید برای کابینت های خود از چوب بهره ببرید شاید با هزینه بالایی رو به رو شوید، اما دوام بیشتری را از کابینت های خود خواهید دید.  کابینت های ام دی اف هم می توانند ظاهری شبیه به چوب را برای شما ایجاد کنند، اما از لحاظ کیفیت تفاوت زیادی با هم دارند.

بسیاری از خانه ها همان طور که گفته شد دارای فضای کمی برای آشپزخانه هستند، بنابراین این افراد بهتر است از کابینت های، های گلاس استفاده نمایند، چرا با سطح براقی که ایجاد می کنند، می توانند مساحت آشپزخانه را بیشتر نشان دهند.

قشنگ ترین طراحی کابینت را می توانید با انتخاب نوع جنسی که دارند ایجاد کنید و کابینت های، های کلاس به ظاهر زیبا تر به نظر می رسند،  اما باید ویژگی ها و معایب تمامی کابینت ها را به خوبی مطالعه کنید، همچنین استفاده از رنگ هایی مثل سفید می تواند در بزرگتر نشان دادن آشپزخانه کمک زیادی کند.

انتخاب رنگ کابینت کاملا سلیقه ای است، اما باید بگوییم بیشتر از رنگ هایی مثل سفید، خاکستری، آبی و رنگ های روشن استفاده می شود. کسانی که از رنگ های سرد دوری می کنند می توانند از ترکیب رنگ هم استفاده نمایند. به طور کلی باید بگوییم رنگ های سرد بیشتر برای آشپزخانه های مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. ترکیب رنگ در دکوراسیون های مدرن می تواند طراحی زیبا تری را خلق کند. هنگامی که کار طراحی کابینت آشپزخانه صورت می گیرد توجه به موادی که استفاده می شود بسیار مهم است، حتی اگر شما در منزل خود فرزند کوچک دارید باید از مصالحی در طراحی کابینت های خود بهره ببرید که بر روی آن ها خط و خش ایجاد نشود.

طراحی کابینتکابینت های گلاس

همان طور که در مطالب بالاتر ذکر کردیم انواع مختلفی از کابینت ها امروزه وجود دارند که باعث می شوند شما در انتخاب طرحی که قرار است استفاده کنید راحت تر باشید و انتخاب های بیشتری را داشته پیش روی خود ببینید. یکی از انواع کابینت هایی که امروزه بسیاری از افراد از آن ها استقبال می کنند کابینت های، های گلاس هستند که دارای روکشی براق می باشند و  این روکش ها داری سطحی شفاف می باشند که نور را بازتاب می دهند و درب های آن به عنوان منبع نوری مورد استفاده قرار می گیرد برای آشپزخانه های تاریکی که فاقد پنجره هستند می توانند بسیار مناسب باشند، چرا که فضا را روشن تر نشان می دهد. از طرفی در طراحی کابینت آشپزخانه کوچک هم کاربرد زیادی دارد.

اگر کابینت، های گلاسی که انتخاب کرده اید و آن ها را به رنگ سفید مورد پسند قرارداده اید، باید بگوییم به دلیل اینکه رنگی شبیه به دیوارهای آشپزخانه دارند می توانند فضا را بزرگ تر از آنچه که هست نشان دهند.  قشنگ ترین طراحی کابینت را می توان بر روی کابینت های های گلاس هم به خوبی انجام داد، اما باید بگوییم این نوع از کابینت ها خیلی سریع کثیف می شوند و خط و خش را به خوبی می توان بر روی آن ها مشاهده کرد، بنابراین برای افرادی که به تمیزی وسواس دارند مناسب نمی باشند، حتی کسانی که بچه های خردسال را در زندگی خود دارا هستند بهتر است از کابینت های های گلاس استفاده نکنند.

در ادامه می خواهیم به صورت خلاصه به بررسی یکی دیگر از المان های مهم طراحی دکوراسیون داخلی بپردازیم؛ یعنی طراحی دکور مغازه. با ما همراه باشید.

یکی از مهم ترین عناصری که بر روی جلب نظر مشتریان تاثیر می گذارد طراحی دکوراسیون مغازه می باشد. هنگام طراحی دکور مغازه کوچک می توانید با رعایت کردن نکات کوچکی بر تعداد مشتریان خود بیفزایید. مشتریان اغلب با دیدن دکور مغازه های شیک علاقه بیشتری برای خرید نشان می دهند و بدون شک به آن مغازه مراجعه خواهند کرد.

بررسی و تحقیقات زیادی صورت گرفته که بر اساس آن توانسته اند نکات اساسی را در مورد نحوه چیدمان مغازه و دکور آن به دست آورند. در این مطلب این نکات را برای شما بیان خواهیم کرد. با به کار بردن نکاتی که گفته می شود بدون شک می توانید مشتریان خود را ترغیب به خرید نمایید. زمانی که انتظار دارید که مشتری محصولی را انتخاب نماید و برای پرداخت آن اقدام کند، باید از درب  ورودی مغازه نحوه چیدمان دکوراسیون خود را مشخص نمایید.

نمایش دادن اجناس به روش خاصی می تواند فضای مغازه را زیبا و شیک نشان دهد.

 طراحی دکور مغازه حرفه ای ارتباط مستقیمی با جذب مشتریان دارد.  طراحی دکور مغازه علاوه بر اینکه باعث جذب مشتری می شود می تواند بر روی روحیه کارکنان هم تاثیر مثبتی بگذارد. بسیاری از محصولات را باید با نور پردازی خاصی به نمایش بگذارید، چرا که می توان گفت نورپردازی باعث زیبا تر نشان دادن کالا ها می شود.

برندهای مختلفی هستند که برای به نمایش گذاشتن محصولات خود از شوهای زنده استفاده می کنند، شما هم می توانید از مانکن هایی در مغازه خود استفاده کنید و محصولات را در دید مشتریان قرار دهید. شلوغی در مغازه باعث می شود نتوان تمامی اجناس را به خوبی مشاهده کرد، در نتیجه یک طراحی دکور مغازه یودکور باید بسیار مرتب و بی عیب و نقص چیده شود.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی  ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا