ریپورتاژ

چند ایده برای نورپردازی حیاط

یکی از مهمترین المانها در طرحی فضای سبز گیاهان هستند اما المان دیگری کنار آنها وجود دارد که زیبایی گیاهان را دو چندان می کند و آن چراغهای کار شده در بین باغ و گیاهان می انتخاب مناسب لامپ‌ برای نورپردازی حیاط و فضای سبز یکی از جنبه‌هایی است که معمولا نادیده گرفته می‌شود، اما یکی از چشمگیرترین جنبه‌های آن می‌باشد. نورپردازی حیاط نه تنها ظاهر و حس منظره را تغییر می‌دهد، بلکه قدم زدن در شب را برای شما ایمن‌تر می‌‌کند. در این مقاله به شما درباره ایده هایی برای نورپردازی حیاط خواهیم گفت

فروشگاه لوازم روشنایی آتیلالایت ارائه دهنده انواع چراغ سقفی، چراغ دیواری و …. آماده ارائه خدمت به شما عزیزان است اگر میخواهید به صورت عمده و یا تکی خریدی مطمئن داشته باشید و برای انتخاب تنوع زیادی داشته باشید به سایت ما سر بزنید علاوه بر قیمت مناسب ارسال سریع میتوانید بر روی گارانتی محصولات ما هم حساب کنید.

برای انتخاب لامپ مناسب ابتدا برنامه ریزی کنید

قبل از اینکه به سراغ خرید چراغ  حیاطی برای حیاط خود بروید درباره چیدمان باغ و حیاط خود فکر کنید و البته اگر در این باره با تیم ما هم صحبت کنید میتوانند به شما مشاوره دقیق بدهند. نکاتی که در ادامه میگوییم در انتخاب چراغ موثر است.

فضای حیاط

هر فضای سبزی نیاز به سبک متفاوتی از نور و لامپ دارد. مثلا پیاده‌رو در باغ باید لامپهایی که نوری به سمت پایین دارد اجرا شود

ولتاژ و توان را در نظر بگیرید

اگر قصد دارید چندین لامپ را در محل استفاده کنید، نوع برق و ولتاژ نیز بر تعداد وسایل مورد نیاز و فاصله آنها تاثیر می‌گذارد.

برخی از فضاهای حیاط نیاز به نور شدید با توان و ولتاژ بالا دارند. اما می‌توان در بقیه فضاهای حیاط، نور ملایم‌تری بکار برد تا حس آرامش به افراد منتقل شود. به همین دلیل است که قبل از تعیین توان و ولتاژ چراغ‌ها، بهتر است در مورد حالت یا مودی که می‌خواهید ایجاد کنید، تصمیم بگیرید. ما در آتیلالایت می‌توانیم به شما کمک کنیم توان و ولتاژ مناسب را با حالت و حس مد نظر خود مطابقت دهید. جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید.

بودجه شما چقدر است

به قیمت‌ها و بودجه مد نظر خود توجه کنید. قبل از طراحی حتما میزان بودجه خود را مشخص کنید. بنا بر وسعت پروژه و حیاط شما، احتمالا به تیمی از متخصصان برای انجام سیم‌کشی و نصب نورپردازی خود نیاز خواهید داشت.

بهترین قسمت ها در حیاط برای روشنایی

در امتداد مسیرها

چند ایده برای نورپردازی حیاط

نورپردازی موثر مسیر با چراغ چمنی یا چراغ مسیر به شما و بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا با خیال راحت در حیاط خود بدون نگرانی از زمین خوردن راه بروید

نمای ساختمان

 ایده برای نورپردازی حیاط

برای نمایش بهتر نما و با شکوه تر شدن خانه میتوانید به نورپردازی نما فکر کنید

اطراف استخر

 ایده برای نورپردازی حیاط

نورپردازی استخر نیز میتواندبه زیبایی خانه شما در تابستان و زمستان کمک کند

فضاهای پاسیو

نورپردازی حیاط

مهمترین بخش حیاط و باغ شما پاسیو و حیاط خانه است که مهمان به آن وارد می شود نورپردازی این بخش را فراموش نکنید تا کنار مهمانان عزیزاتان شامی دل انگیز میل کنید

نقاط کانونی باغ

 نورپردازی حیاط

برخی از بخش‌های باغ‌ شما نسبت به قسمت‌های دیگر شایسته توجه بیشتری هستند. چراغ حیاطی و لامپ برای نورپردازی حیاط خوب به نشان دادن مجسمه یا گیاهان باغی که مورد علاقه شماست، کمک می‌کند. تابیدن روشنایی به این عناصر می‌تواند آنها را در تضاد روشن با تاریکی شب برجسته کند.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

[تعداد: 1   میانگین: 5/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا