رسانه

نماینده اسپانیا در اسکار ۲۰۲۱ مشخص شد

نماینده اسپانیا در اسکار ۲۰۲۱ مشخص شد

نماینده‌ کشور‌های اسپانیا و سوئد برای حضور در بخش فیلم‌های بین‌المللی اسکار ۲۰۲۱ معرفی شدند.

 آکادمی سینمایی اسپانیا فیلم سینمایی “سنگر بی پایان” را به عنوان نماینده این کشور برای رقابت در بخش بین الملل اسکار ۲۰۲۱ انتخاب کرد.

فیلم “سنگر بی پایان” که چندین جایزه را دریافت کرده، توسط سه کارگردان به نام های آیتور آره‌جی، جون گارانو و خوزه ماری گوئه ناگا ساخته شده است. اگر این فیلم بتواند در لیست نهایی نامزد‌های اسکار قرار بگیرد، دنباله روی “درد و افتخار” نماینده قبلی اسپانیا در اسکار خواهد بود. پدرو آلمودوار این فیلم را ساخته بود و آنتونیو باندراس هم با این فیلم در نقش فیلمسازی که رو به فراموشی است، اولین نامزدی در بخش بازیگری خود را کسب کرد.

حقوق جهانی این فیلم سینمایی بعد از نخستین اکران جهانی توسط نتفلیکس خریداری شد و به امید نمایندگی در اسکار به صورت سینمایی در آمریکا به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان داستان فیلم “سنگر بی پایان” چندین دهه از سرنوشت یک روستای کوچک اسپانیایی را روایت می‌کند که در تلاطم جنگ داخلی اسپانیا قرار دارد. این فیلم در سال ۲۰۱۹ در جشنواره سن سباستین موفق ظاهر شد و ۶ جایزه دریافت کرد.

فیلم سینمایی “چارتر” ساخته آماندا کرنل هم برای نمایندگی سوئد در اسکار انتخاب شده است. این فیلم در جشنواره سن سباستین اکران جهانی شد.

منبع،ایران آرت

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا