سرگرمی :)

بو های بدی که با جوش شیرین از شر آن خلاص میشوید

وقتی بعد از یک روز کاری وارد خانه می‌شوید، آیا خانه‌تان بوی تازگی و جذابی می‌دهد؟ یا بوهای بدی وجود دارد؟ خوب فکر کن؛ حمام چطور؟ کمد شما؟ در مورد گاراژ چطور – بوی بدی وجود دارد؟ خوب، اگر در خانه خود دچار بوهای بدی شده اید که نمی دانید در مورد آن چه باید بکنید، سعی نکنید آنها را بپوشانید. حالا راه حلی خواهید داشت به سادگی جوش شیرین است. جوش شیرین دارای خواص ضد عفونی کنندگی و همچنین خاصیت جوشان بسیار خنکی است. فقط در حضور اسید حباب می دهد و میتواند بو های بد را از بین ببرد.

چگونه بوی بد را با جوش شیرین از بین ببریم؟

توالت فرنگی بد بو

اینکه چرا نظافتچی ها ترفندهای خود را برای تمیز کردن و شستشوی کمتر به شما می گویند واضح است -چون اگر ان ترفندها را بدانید دیگر به آنها نیاز نخواهید داشت. برای تمیز کردن توالت، ابتدا توالت را شستشو دهید. سپس یک فنجان جوش شیرین را داخل آن بریزید، درب آن را ببندید و اجازه دهید حباب ها برای شما تمیز کنند. حدود یک ساعت دیگر برگردید و بشویید.

خنک کننده های بدبو و بطری های قمقمه

هر دو دستگاه کمپینگ را با ترکیب جوش شیرین و آب پر کنید. در یک بطری قمقمه، با یک قاشق غذاخوری جوش شیرین تا حداکثر ۳ فنجان آب شروع کنید. فقط مخلوط کنید و بگذارید حدود ۲۰ دقیقه در قمقمه بماند سپس آبکشی کنید. برای خنک کننده، تمام کولر را با آب پر کنید، ½ فنجان جوش شیرین اضافه کنید، درب آن را ببندید و بعد از یک ساعت برگردید. آبکشی کنید.

با بوی بد سینک خداحافظی کنید

کافی است طبق عادت چند بار در هفته چند قاشق غذاخوری به سینک بدبو اضافه کنید. بعد از حدود یک ساعت، آب داغ را برای چند دقیقه اجرا کنید.سینک ها در مدت زمان بسیار کمی به هیچ وجه بو نمی دهند.

بو های بدی که با جوش شیرین از شر آن خلاص میشوید

بوی بدی که از جاروبرقی متصاعد می شود

پس از تمیز کردن برخی مکان ها از جاروی شما بوی بد متصاعد میشود ، راه حل را می دانید – جوش شیرین بیشتر. آن را روی فرش بپاشید – که ممکن است خوشایند هم نباشد. بگذارید روی فرش بماند و حدود یک ساعت جادوی خود را انجام دهد. سپس آن را جاروبرقی بکشید. با این راه حل، دو چیز را به طور همزمان تمیز می کنید. شگفت انگیز است، اینطور نیست؟

کفش های بدبو

یک قاشق چای خوری را در کفش های بدبو بپاشید. می دانید، ممکن است بتوانید آن کفش های تنیس را در ماشین لباسشویی بشویید! سپس با جوش شیرین آنها را با بوی تمیز نگه دارید.

یخچال بدبو را خوشبو کنید

این یکی آسان است – نصف فنجان جوش شیرین را در یک کاسه بپاشید. کاسه را در یخچال قرار دهید. با این حال، به حذف مواد غذایی پوسیده قدیمی کمک می کند. ابتدا این کار را انجام دهید.

دست های بدبو بعد از بریدن پیاز

پیاز آخرین غذای معجزه آسا است و به زودی در مورد توانایی آن در پیشگیری از سرطان اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد. دلایل زیادی برای خوردن بیشتر آنها وجود دارد. پس از خلال کردن پیاز، چند قاشق غذاخوری جوش شیرین را در یک فنجان آب مخلوط کنید و دستان خود را در این مخلوط بشویید. آبکشی را فراموش نکنید

بوی بد دهان قبل از جلسه

بعد از خوردن همه آن پیازها، وقت آن است که دهان خود را با بهترین دهانشویه روی کره زمین بشویید – جوش شیرین و آب. یک بار برای همیشه بوی بد گوگرد را از دهان خود بیرون بیاورید. تف کن، قورتش نده.

رفع بوی بد زیر بغل با جوش شیرین

اگر در طول روز به دئودورانت نیاز دارید، ½ فنجان جوش شیرین را با ۶ قطره اسانس مورد علاقه خود مخلوط کنید. اسانس باید خوراکی باشد نه مصنوعی. می توانید اسطوخودوس، گل رز، یلانگ یلانگ یا گل شمعدانی یا حتی یک قطره از هر کدام را امتحان کنید. با هم مخلوط کنید و در یک شیشه کوچک لوازم آرایشی قرار دهید. این را همراه با یک برس آرایش بزرگ با خود در کیف خود ببرید. آن را روی زیر بغل خود گردگیری کنید.

امتیاز ما
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا