رسانه

ایا انصراف مهران مدیری در هیولا واقعیت دارد ؟

انصراف مهران مدیری در هیولا این روز ها جز خبر های داغ محسوب میشود که ایا واقعیت دارد یا نه و یا اگر واقعیت دارد دلیل این انصراف چیست و چه بلایی سر ادامه ی سریال هیولا خواهد امد .
برای همین دلیل در ادامه ی متن برای شما توضیحات جامعی در این راستا بیان خواهیم کرد .انصراف مهران مدیری در هیولا 

انصراف مهران مدیری در هیولا

سریال هیولا یکی از پر بیننده ترین و پر طرفدار ترین سریال های این روز ها است که افراد زیادی به دیدن این سریال عادت کرده اند .
شاید برایتان جالب باشد که بدانید در ابتدا مهران مدیری در نقش اقای شرافت بوده است و این موضوع شاید در نظر خیلی از افرادی که این سریال را میینند عجیب باشد.
این موضوع شاید در بسیاری از جاها گفته نشده باشد اما این امر به خواست خود اقای مهران مدیری انجام نگرفت و به فرهاد اصلانی داده شد .
در این قسمت بهتر است از دلایل مهران مدیری برای این نقش برایتان بگوییم که بدانید ایا منظقی است یا خیر .

انصراف مهران مدیری در هیولا 
اولین و مهم ترین دلیل مهران مدیری برای قبول نکردن این نقش این بود که نمیخواست و دوست نداشت تا اذهان مردم به سمت مرد هزار چهره برود چون در این سریال فرهاد اصلانی نقشی به این صورت دارد که در بعضی از موارد مردی دیگر است و رفتاری متفاوت دارد و ممکن است در نظر بسیاری از افراد مانند نقش مهران مدیری در سریال مرد هزار چهره باشد .

انصراف مهران مدیری در هیولا 
دومین دلیل مهران مدیری برای قبول نکردن این نقش این بود که نمیتوانست زمان زیادی برای نقش اول بودن خودش بگذارد چون نقش اول هوشنگ شرافت بود و اگر مهران مدیری این نقش را بر عهده میگرفت ممکن بود دیگر وقتی برای کارگردانی نداشته باشد .
برای همین موضوع عوامل فیلم تصمیم بر این موضوع گرفتند که فرهاد اصلانی را برای نقش شرافت قرار دهند که نتیجه ی بسیار مطلوبی هم داشت .

[تعداد: 1   میانگین: 5/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا