خبر

اجاره خودرو از سپریس

امروزه داشتن وسیله نقلیه‌ای مطمئن برای هر کسی به‌ عنوان یکی از نیازهای ضروری و اصلی محسوب می‌شود. بسیاری از خانواده‌ها هستند که علی‌رغم کار و فعالیت بی‌شماری که انجام داده و مبالغی را پس‌انداز نموده‌اند، متأسفانه با نابسامان شدن اوضاع اقتصادی حاکم بر بازار و مخصوصاً نوسانات قیمت خودرو قادر به تهیه وسیله شخصی نشده که در این شرایط با اجاره خودرو می‌توانند بخشی از نیازهای خود را رفع نمایند. علاوه بر این، برخی از افراد به علت مشکلات و یا دلایل شخصی خاصی که دارند ترجیح می‌دهند بعضی از امور خود را با اجاره خودرو انجام داده و از وسیله نقلیه شخصی خود استفاده ننمایند.

اجاره خودروبا راه‌اندازی سامانه اجاره خودرو در تهران، استفاده از خودروهای اجاره‌ای مورد استقبال قرار گرفته و دامنه آن علاوه بر اجاره خودرو در مشهد به بسیاری به شهرهای دیگر کشور نیز کشیده شده است که این امر در حل بسیاری از مشکلات متقاضیان مثمرثمر واقع شده است. اجاره ماشین مزیت‌های مختلفی هم برای صاحب خودرویی که وسیله نقلیه خود را به اجاره می‌گذارد و هم برای اشخاصی که از آن استفاده می‌نمایند به همراه دارد که در ادامه این نوشتار ضمن معرفی مرکز اجاره خودرو سپریس، شرایط و ویژگی‌ها و مزایای آن را تشریح خواهیم نمود.

معرفی سپریس و شرایط اجاره خودرو در سپریس

سپریس سامانه اجاره خودرو آنلاین می‌باشد که با این اقدام، پل ارتباطی میان اجاره دهنده خودرو که میزبان نامیده می‌شود و اجاره گیرنده که میهمان نامیده می‌شود برقرار کرده تا هر دو طرف مقابل بتوانند از مزایای این اقدام سود و بهره ببرند. در سامانه اجاره خودرو سپریس برای صاحبان وسیله نقلیه این امکان فراهم شده است که با در نظر گرفتن شرایط خاصی، خودوری شخصی خود را بتوانند به اجاره گذاشته و از این راه کسب درآمد داشته باشند. از طرفی متقاضیان استفاده از خودرو می‌توانند در هر زمانی که تمایل و نیاز داشته باشند، برابر تاریخ‌های تعیین شده خودرو مورد نظر خود را انتخاب و پس از استفاده، در موعد مقرر تحویل نمایند.

مسافرت کردن حق هر شهروندی است تا بتواند روزهایی را همراه با خانواده و یا دوستان و بدور از هرگونه دغدغه فکری و کاری و با فراغت از هر فعالیتی سپری نماید و لحظات و اوقات خوشی را به یادگار گذاشته و روحیه و انرژی خود را بازیابی نماید. اما سفر کردن برای کسانی که فاقد وسیله نقلیه شخصی باشند، مشقت‌ها و معذوریت‌هایی را به‌ همراه دارد که در این شرایط با اجاره خودرو می‌توانند نسبت به مسافرت و ثبت خاطرات بیادماندنی، خوشی‌های همراه با خانواده را تجربه نمایند. از طرفی امکان دارد از مدت‌ها قبل برای سفری تفریحی و یا سفری کاری برنامه‌ریزی صورت گرفته و تمامی مقدمات و تمهیدات سفر اندیشیده شده ولی در روز سفر، ماشینی که قرار بود با آن سفر انجام بگیرد دچار نقص و ایرادی شده و امکان مسافرت وجود نداشته باشد. در این زمان نیز نباید نگرانی وجود داشته و با مراجعه به سامانه آنلاین اجاره خودرو می‌توان با انتخاب خودروی مطمئن، مسافرت را برابر برنامه به سرانجام رساند.

برابر شرایط و مقرراتی که سپریس برای اجاره خودرو در نظر گرفته است، تمامی متقاضیان می‌توانند علاوه بر شهرهای بزرگی نظیر تهران و شیراز و اصفهان و مشهد، در بیشتر شهرهای دیگر کشور نیز نسبت به دریافت خودرو اقدام و برنامه خود را پیاده نمایند. بعضاً برای بعضی از سفرها و برنامه‌های کاری، شاید استفاده از وسیله نقلیه شخصی نمی‌تواند بصرفه باشد و چه بسا استفاده از آن باعث متحمل شدن هزینه‌های گزافی گردد. در این شرایط با استفاده از خدمات اجاره خودرو سپریس، در وقت و به بار آمدن هزینه‌های اضافی صرفه‌جویی شایانی حاصل خواهد شد.

اجاره خودروسپریس سامانه آنلاین اجاره خودرو محیطی را فراهم نموده است تا صاحبان انواع خودروهای ایرانی و خارجی با مدل‌های مختلف بتوانند خودرو خود را به اجاره گذاشته و از این راه کسب درآمد داشته باشند. متقاضیان در هر زمانی که تمایل و نیاز داشته باشند می‌توانند ماشین مورد دلخواه و برابر سلیقه فردی را از بین تنوع خودروهای موجود انتخاب کرده و طبق زمان‌بندی تعریف شده و توافقی با صاحب خودرو از آن استفاده کرده و پس از استفاده به میزبان برگردانند.

ویژگی‌ها و مزایای در نظر گرفته شده برای میزبان و میهمان در سامانه آنلاین اجاره خودرو سپریس

به‌ جهت سهولت در کار و رفع مشکل بسیاری از متقاضیان خودرو، سپریس شرایط و مقرراتی را پیش‌بینی و در نظر گرفته است تا اجاره دهنده خود که میزبان نامیده می‌شود بتواند با خاطر آسوده‌ای، وسیله نقلیه شخصی خود را به اجاره گذاشته و در صورت بروز هرگونه آسیب و اتفاقات احتمالی، نسبت به ضایع نشدن حقوق خود و وسیله نقلیه خود اطمینان داشته باشد. در ادامه شرایط واگذاری اجاره خودرو بشرح ذیل مورد اشاره قرار می‌گیرد:

  1. میهمانی که خودروی مورد علاقه و دلخواه خود را از سپریس دریافت می‌کند، باید نهایت دقت و مراقبت از خودروی امانتی را لحاظ نماید و در انتها آن را بصورت سالم به میزبان تحویل نماید. اما برابر توافقات صورت گرفته فی‌مابین سپریس و خدمات بیمه‌ای، در صورت بروز مشکلات و هرگونه اتفاق ناخوشانیدی، خسارت مالی وارد شده از طریق بیمه قابل جبران خواهد بود.
  2. در مواقع اضطراری و شرایطی که بصورت ناگهانی نیاز به اجاره خودرو پیش بیاید، با امکان فراهم آمده توسط پشتیبانی ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی سپریس، مشکل مرتفع شده و متقاضی می‌تواند نسبت به اجاره خودرو اقدام نماید.
  3. شرایط اجاره خودرو سپریس بگونه‌ای است که تمامی صاحبان خودرو، هر مدلی از ماشین را که داشته باشند بدون هیچ واهمه‌ای می‌توانند در سامانه اجاره ثبت و به میهمان اجازه دهند که از بین مدل‌های مختلفی که به ایشان پیشنهاد می‌شود را متناسب با محل تردد و قیمت توافقی، انتخاب نماید.
  4. با ثبت مشخصات کامل خودرو و همچنین بارگذاری عکس‌های مناسب از ماشین، پس از انتخاب متقاضی، میزبان و میهمان بصورت مستقیم با هم در ارتباط بوده و با بررسی شرایط یکدیگر می‌توانند با توافق حاصله، از مزایای اجاره خودرو استفاده نمایند.

اجاره خودروبا توجه به موارد یاد شده فوق و ایجاد پل ارتباطی که سپریس در نظر گرفته است، بسیاری از افراد صاحب وسیله نقلیه شخصی با اجاره خودرو، بدون زحمت خاصی و با خاطری آسوده از بابت خودرو می‌توانند کسب درآمد نموده و افرادی که برای اجاره خودرو درخواست می‌نمایند نیز بدون داشتن ماشین شخصی، قادر به انجام امور متفرقه با خودروی مورد علاقه و دلخواهی که شاید هیچ‌ وقت توانایی خرید آن را نداشته باشند می‌گردند و بعضاً بصرفه نبودن استفاده از ماشین شخصی را با این عمل جبران نموده و همچنین با مسافرتی لذت‌بخش به‌ همراه خانواده، اوقات و خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنند. از طرفی بسیاری از زوج‌های جوان می‌توانند از قابلیت اجاره خودرو استفاده نموده و آغاز زندگی مشترک خود را با اجاره ماشین دلخواه جشن بگیرند.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی(رپورتاژ) داشته و مجله اینترنتی ایران فان هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا