آشپزی

طرز تهیه ی درست کردن موهیتو چگونه است ؟

درست کردن موهیتو این روز ها طرفداران بسیار زیادی دارد که در ایران محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است که حتی در بعضی مواقع همراه با غذا به جای نوشیدنی های گازدار استفاده میشود .
ما در این متن قصد داریم برای شما این نوشیدنی پر طرفدار را توضیح دهیم تا بتوانید به راحتی برای خودتان درست کنید .درست کردن موهیتو

مواد مورد نیاز برای درست کردن موهیتو چیست ؟

قبل از اینکه هر نوشیدنی و یا هر خوراکی ای را قصد داشتید درست کنید در اولین مرحله سعی کنید که تمامی وسایل مورد نیاز را تهیه کنید تا هنگام درست کردن نوشیدنی ذهنتان درگیر این موضوع نباشد .
همانطور که مشخص است اولین چیزی که باید داشته باشید اب است به اندازه ی سه پیمانه و همچنین برگ نعنای تازه که قسمت تازه بودنش میتواند در مزه موهیتو اهمیت زیادی داشته باشد با شربت ابلیمو را هر دو به اندازه ی ۲ پیمانه تهیه کنید .
شکر نیز مورد نیازتان میشود پس سعی کنید از انها به اندازه ی یک پیمانه استفاده کنید چون زیاد ریختن انها سبب میشود تا خاصیتی که این نوشیدنی دارد را به ضرر تبدیل کند .

درست کردن موهیتو

نحوه ی درست کردن موهیتو

اولین کاری که باید انجام دهید این است که شگر را در داخل اب بریزید و در ادامه لیمو ترش ها را بریزید بر روی اب که در این مرحله بهتر است انها را هم بزنید تا عصاره ی موجود در نعنا و همچنین لیمو خارج شود که این مرحله میتواند اهمیت بسیار زیادی در خوشمزه شدن انها داشته باشد .
در مرجله ی اخر برای اینکه بتوانید نوشیدنی تابستانه ی بسیار خوبی را تجربه کنید بهتر است از چند یخ در داخل انها استفاده کنید چون اهمیت زیادی دارد .

درست کردن موهیتو

چند نکته که باید در درست کردن موهیتو رعایت کنید

اگر شما هم جز افرادی هستید که تلخی لیمو را دوست ندارید بهتر است قبل از استفاده اول انها را پوست بگیرید تا طعم تلخی برایتان نداشته باشد .
همچنین اینکه بتوانید از مقدار نعنا در انها بیشتر استفاده کنید میتواند نوشیدنی شما را خوشمزه تر و بهتر کند .

[تعداد: 0   میانگین: 0/5]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا